Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 23 de març del 2010

Prova superada!!!!!!!!! 20.03.10


La setmana passada estava nerviosa ja què dissabte tenia una cita important!!! Era el meu primer dia per anar a buscar un vestit de núvia!!!!!!!!!

No sabia si el trobaria ja què em considero una persona una mica difícil a l'hora de decidir el tema de roba!!!!!!! Em poso molt aviat nerviosa! Però suposo que anava molt preparada psicològicament!!!!!!!

Així que va anar de conya!!!!!!!!!!!!!! Prova superada!!!!!!!!
Em vaig provar uns quants vestidets i dos em van agradar moltíssim!!!!!!!!!! Em van acompanyar la mami, la teta i la meva amiga Elisssssss! I em va anar perfecte ja què em van ajudar a decidir-me quin vestit em quedava millor!!!!!!!!!

La veritat és que deixant de banda els nervis, em va passar el matí molt ràpid i m'ho vaig passar molt bé ja què anava molt ben acompanyada!!!!!!!

Gracietesssssssssssssss a totes per acompanyar-me amb un dia així tant especial.
Pos eso!!!!!!!!! Ja no fa falta buscar més, ja tinc el vestit!!!!!!!!!!!!
També he dir que vaig trobar una dependenta molt eficient ja què em va ajudar moltíssim i la jornada va ser perfecta.
Estic molt contenta i sobretot m'he tret un pes de sobre ja què pensava que em costaria molt més trobar-lo!!!

3 comentaris:

Maria José ha dit...

Si el dissabte estaves guapíssima, no vull imaginar-me com estaràs el dia del casament!Em va agradar molt acompanyar-te, gràcies per demanar-m'ho!

enric ha dit...

Eva......cada cop queda menys temps!!! ja tens el vestidet i molt aviat a utilitzar-lo!!
Segur que estaves molt guapa!!

eva_yam ha dit...

aisssssssss si!! ja teniu raó!!!!!! ja queda menys!!! passa molt ràpidddd!!!

moltes gracietessssssssss pels vostres comentarissssssssss

muaaaaaaaaaaaaaa requetemuaaaaaaaaa
timo!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats