Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 31 de març del 2010

Una exposició maquíssima!!!!! Felicitats!!!

Ahir vaig poder anar a l'exposició fotogràfica de la nostra festa de l'ermita i la veritat és que em va agradar molt; em feia il·lusió veure-la ja què vaig aportar el meu granet d'arena.

En total vaig enviar 54 però solament han posat 10 fotos!! vaig parlar amb el Josep Antoni i em va explicar que va haver molta col·laboració de la gent; unes 400 fotos els hi van fer arribar i van tindre que fer una selecció ja què no podien posar-les totes.

L'exposició estarà oberta fins el dia 11 d'abril així que teniu temps de passar a veure-la!!
Val la pena ja què hi han fotos molt antigues i fa gràcia veure la nostra gran festa en el transcurs dels anys.



Felicitats a tots els organitzadors d'aquesta exposició i sobretot al nostre amic blocaire Josep Antoni perquè de ben segur que han tingut molta feina per fer-la.
bé, aquí deixo les 4 fotikis que vaig fer de l'exposició!!!!!! no han sortit gaire bé però solament les vaig fer perquè em feia gràcia posar un article al bloquet!! l'important és anar-hi!!!!!!

3 comentaris:

MARTA ha dit...

Gracies Eva per fer-nos un abansament als que som fora.
m'agradat molt
Demà vaig a veure-la

Jesús Escribano ha dit...

Realmente una exposición completísima y muy buena.
No sabía que se podían enviar también fotos actuales, hubiese enviado algunas que saqué al año pasado, la próxima vez enviaré alguna.
Felicidades a Josep Antoni por el trabajo realizado y el resultado.
Saludos,
Jesús

eva_yam ha dit...

gracietes per escriure Marta!!!!!

jesus jo vaig preguntar i podies enviar de tots els anys!! de fet de l'any passat en vaig enviar moltíssimes però era lògic que no les posesin ja què trobo que primer son més curioses les antigues que no pas les d'ara!!!!!

val la pena anar-hi!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats