Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 24 de març del 2010

Ja tenim moto!!!!!!!! jejejeje

Divendres a10 a la GSR i dilluns donem la benvinguda a la H.D.!!!!!!! jejejeje això si que és anar ràpid!!!!!!! jejejeje
Morcete tenia ganes de provar aquest estil de motos i jo encantada de la vida ja què espero tornar a posar-me al davant del seient de la motiki!!!!!!!!!!




Total que vam fer 800 km per anar a buscar aquesta motiki!!!!!!!! exactament a Elda!!!!!!!!!!!! un poble perdut per la muntanya!!!!!!!!!! :)
La moto és maquíssima!!!!!!!!!!! i els 400 km que va fer l'alex va anar de conya!! és molt rústica però jo crec que ens adaptarem ràpid!!!!!!!!
M'hagués agradat agafar-la però em va fer una mica de respecte ja què fa temps que no agafo moto!!!!!!!!! però em posaré les piles perquè tinc ganes de provar-la ja què morcete m'ha venut molt bé la moto!!!!!!!! jejejeje
Pos eso!!!!!!!!!!!!!!!!!! ara toca disfrutar-la!!!!!!!!!!!!!
Un petonàssssssssssssssss bloquet!!!!!!!

1 comentari:

enric ha dit...

Enhorabona per la nova moto!!! veig que al final heu vist la llum i heu trobat el bon camí!!! per fí sabreu el que són les bones sensacions moteres!!!!
Una moto preciosa!! A disfrutar-la i amagar-la be ( pq aquesta si que os la prendre)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats