Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 3 de març del 2010

Entrenaments F1 - Montmeló - 28.02.10

Diumenge vaig anar a Montmeló a veure els entrenaments oficials de la F1!!!!!!!! Ens pensàvem que tindríem problemes per entrar al circuït però va ser perfecte, no vam trobar cues i vam poder deixar el cotxe ben a prop!!!!!!!!

Es curiós perquè quan encara estàvem per les rodalies del circuït ja es sentia el soroll dels motors!!!!!!!! Una passada!!!!!!!!!!!!! M'imagino que els veïns de Montmeló ja estant més que acostumats al so però els de fora ens sorprèn bastant!!!!!!!!

Solament entrar al circuït vam anar directes a la primera tribuna que vam trobar, era la G!!!!!!! aquesta és molt gran o més aviat llarga i les vistes que té son molt bones ja què veus un parell de corbes!!!!!!!!!!

Així que ja vam fer parada allí i ens vam menjar el nostre entrepà!!!!!!!! Que per cert estava boníssim!!!!!!! Feia segles que no menjava pa i el vaig trobar uffffffffff de muerte!!! El vaig menjar lentament per poder assaborir-lo!!!!!!! Ohhhhhhhhh que bo!!ara mateix me'n menjaria un altre però no toca!!!!!!!! Jejejeje

Bé, seguint amb el tema!!!!!!!! Una passada poder estar allí i veure'ls en persona ja què impressiona molt!!!!!!

Després vam anar caminant cap a la zona de la tribuna principal ja què volíem veure els boxes!!!!! Perquè solament un dia així et pots permetre veure-ho ja què el dia de les carreres estar amb aquesta tribuna val molts diners!!!!!

Allí va ser espectacular en tots els sentits sobretot amb el so!!!!!!!!!!! Amb aquest lloc si que necessites portar taps o cascs a les orelles ja què és massa fort i molesta moltíssim!! A les altres zones del circuït no els necessites o almenys no et fa mal l'oïda!!!!!!!

Vaig poder gravar uns quants vídeos curts i vaig veure les entrades i sortides dels pilots! Va ser una llàstima no veure cap pilot dels nostres però també va estar bé!!

Després vam anar a la tribuna de final de recta, també es un bon lloc ja què veus un parell de corbes i veus aquests canvis de velocitat que fan!!!!!!! Està molt bé!! No vam veure cap incident, tot va ser normalet!!!!!!!!!!

Resumint vaig poder caminar molt, vaig disfrutar de la bona companyia dels amics i em va agradar molt tornar a veure els entrenaments de la Formula 1 en directe!!!!!!!!!! Vaig passar un bon dia!!!!!!!!!!!!

Fotos curioses:



Aquestes dones estaven a final de la recta principal!! van estar tota l'estona allí sentadetes!! en teoria havien d'estar pendents dels entrenaments i van estar tota l'estona xerrant o mirant el diari!! quia bona feina, noo??





Hi ha molta gent que no li agrada la Formula 1!!! i aquesta noia és un exemple!! quan estàvem apunt de marxar la vaig veure!!!! la noia estava dormint!!!!!!!!!! flipant!!!!!!!! el que s'ha de fer per amor!!!!!!!! pubreta!!!!!!!!! jajajajajaj


Aquí deixo les fotikis!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats