Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 11 de març del 2010

Reflexió d'avui; 11.03.10

Fa dies que no poso cap conte i crec que avui és un bon dia!!!!!!!!! és d'aquest llibre que em vaig llegir el de "NO SON CONTES, ÉS LA VIDA"

________________________________-

LA CONFIANÇA CURA


El visitant entra a l'hospital, agafa l'ascensor, puja a la segona planta i sol•licita informació a la infermera la guàrdia. Es dirigeix a l'habitació que li han indicat amb una expressió de solemnitat al rostre. Hi entra i s'acosta al pacient embenat que descansa al llit.

El pacient el veu, somriu i aixeca un braç ple d'agulles i tubs endovenosos.

- Dani, gràcies per venir-me a veure.

- ¿Com es troba, Mike?

- Oh! Força bé.

Però la mirada de dolor i les ulleres de malalt delaten el contrari.

Es produeix una pausa llarga. Finalment, el visitant s'inclina i, tot apropant-se al pacient li diu:

- Escolti'm, en Mike. Al juliol el necessitaré al camp d'entrenament, a la pista preparat per jugar. Aquest any hem de fer un esforç màxim.

Més endavant, en Mike Westhoff, recuperat d'un càncer d'ossos i de tornada al seu càrrec d'entrenador d'equips especials dels Dolphins, va dir en referir-se a l'entrenador principal Don Shula:

- Vaig pensar que em donaria per perdut, però no va ser així. Em va tractar com una persona, no com un malalt; em va tractar per com podia arribar a estar i no per com estava realment.

La confiança d'en Don va ser un element molt important en la seva recuperació. Realment, la confiança cura.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats