Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 25 de març del 2010

Exposició; Fotos Ermita Any 1.964


Aquesta foto és de l'any 1.964!!!!!!!!!
També és molt maca ja què podem veure de fons la plaça de l'ermita plena de gent!!!!!!!! els anys passen però les costums es conserven!!!!!!!!!


Aquests que surten a la foto si que me'n recordo:


La part de dalt:
El meu tiet Antonio, la meva tieta Maruja, el tiet Juanito i la seva filla Manolita.


La part de baix:

La meva mare, el meu tiet Salvador amb la seva filla Remei i el meu pare amb la meva germana.

1 comentari:

enric ha dit...

Vaja i jo no surto!!!!!!
em van deure de deixar a caseta!!!
Be, sol tenia 6 mesets!!!
Que jovenents tots !!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats