Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 11 de març del 2010

Visites Guiades Flix i rodalies

Avui he tornat a entrar a la web de l'ajuntament i cada mes varien el programa de visites per tal d'informar-nos els dies que es poden fer aquestes visites!!

Segueix pendent que vagi a fer la visita guiada al nostre poble!! a veure si un dia d'aquests m'apunto i així vaig a veure aquest refugi antiaeri tan maco que tenim a flix.







9 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Vale la pena hacer la visita, descubrirás muchas cosas y lugares desconocidos para la mayoría.

Jaume Masip Llop ha dit...

Eva, aquesta és una de les opcions, també ho fem des de l'ajuntament, les faig jo o l'amic Collazos, segons el torn que em toqui. La visita al refugi també es pot fer a través de la Reserva Natural de Sebes o del Comebe, nosaltres, com els del consorci, la fem complerta, per a la gent de Flix recomano fer-ho amb les que fem de l'ajuntament, els del consorci estan ben preparats, el material els hi vaig passar jo, però no és el mateix que t'ho expliqui una persona d'aquí a una de fóra sense àmins de desmeréixer la seva feina.

Jaume Masip Llop ha dit...

Precisament avui a les dotze hi havia un autobús amb la guia del Comebe i l'amic Collazos i a les 15 h. faig jo una visita al refugi per a nens de sisè (uns dotze nys).
Salut
Jaume

eva_yam ha dit...

oksssssssssssssss perfecte!!
així millor!!! segur que vosaltres ho expliqueu millor ja què no és el mateix!!

per cert, quin mínim de persones ha de ser per fer la visita???

ho dic per buscar un dia i la gent que és necessiti!!!!!!!

gracietes per la informació!!

Jaume Masip Llop ha dit...

No hi ha un mínim, si que hi ha un màxim, a partir de 20 persones es fan, normalment dos grups. Només es tracta de coordinar el dia, però hem fet visites de dos persones sense problemes.
Salut
Jaume

David ha dit...

Eva si ho feu conta amb mi,loli i la txiqueta,precisament l`altre dia me preguntava marina que que ere aixo del refugi,jo tampoc ho he vist i hem faria gracia veure-ho.ja me comentes algo,gracies.

eva_yam ha dit...

oksss perfecte!! buscaré un cap de setmana que estigui per flix i podem organitzar una visita.

De moment ja seríem 5 i jo crec que molts de la meva família també s'apuntarien ja què tampoc ho han vist!!

gracietessssssssssssss per la informació Jaume!!!!!

Sandra ha dit...

ejem ... quan dius que hi anem ??? xDDD
(per cert... espero que hagis descansat força aquest cap de setmana, t'espero demà !!! )

eva_yam ha dit...

eissssssss sandra!!! ja t'avisaré !!
per cert,aquesta setmana encara estic castigada amb les petites! jejejej

un petonàsssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats