Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 24 de març del 2010

Quin lloc és aquest????


Aquesta imatge me l'ha enviat la meva germaneta!! suposo que l'ha tret d'algun lloc que ha estat navegant!!!!
A mi em porta molts records!!!!!!!
sabeu quin lloc és aquest??

12 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Jejejejejejejejejeje, yo lo se.
Pero no porque lo reconozca, ya te lo diré :)

Eulàlia ha dit...

ei, mmmm ni idea.. una pregunta molt difícil...

"Aquest examen conta a la nota final?"??

;)

eva_yam ha dit...

Jesussssssssssssss no diguisssss res!ja m'explicaràsssssssss jejeje
__________________

jajajjaa molt bona Eulalia!! per ser tu, no et suspendrem!! jajajaja

Si no coneixes gaire flix, és normal que ni idea! jejeje

Un petonàssssssssssss

enric ha dit...

que bonica la foto i quins records em porta........no cal dir que : me la llevo!!!!
No diré on es...

Jaume Masip Llop ha dit...

Val, jo tampoc diré on és.

Maria José ha dit...

Jo tampoc!

Jesús Escribano ha dit...

Ala, concurso desierto :)

enric ha dit...

jajajajajajjaja!!!! es que para los que hemos dicho que no lo diremos, es muy facil!!!

Anònim ha dit...

segurament valtros no recordeu la font que estave abaix al carrer

eva_yam ha dit...

jejeje així m'agrada!!!!!!!!!! uffffff que no digueu res!!!

anònim!! si que me'n recordo de la font però mai la vaig veure funcionar!! aquell raconet era maquíssim!!!!

sempre estàvem pujats per aquells muros!! jejejeje

Anònim ha dit...

Bueno pues com que ningú diu on es jo no sire menys, però se on es i ma costat una mica reconèixer el lloc e tingut de mira la foto dos vegades jeje perquè a canviat molt jeje
mtls bsss


Elia

eva_yam ha dit...

Aissssssss la Elia deixant-me un mtge al bloquet!! quin honor!!!! jejejejejeje

si si ha canviat bastant!! més a dalt tinc un altre article on explico quin lloc és i onposo fotikis més actuals!!!!!!!!

gracietesssssssssss per escriure
motls petonetsssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats