Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 23 de març del 2010

V'ssssssssssss GSR!!! 19.03.10


Divendres em vaig acomiadar de la GSR!!! em va fer molta peneta ja què li tenia molt de carinyo!!!!!

L'Alex se l'ha venut!!! ha decidit fer un canvi radical, ara vol una custom!!!!!!!

Per un banda estic contentíssima per tornar a les customs però també em sap greu ja què m'encantava sortir amb ell a fer corbes ja què disfrutava molt!!!! la GSR és maquíssima en tots els sentits!!

Fer corbes amb aquesta moto és una passada i tira que no vegis!!!!!!!!!! per mi, de l'estil nacked és perfecta!!!!!!!!!!!! apart que pesa poc i arribes bé al terra!! No hem tingut mai cap ensurt amb ella i això és el més important!!!

Així que divendres, un motero de Calatayud va vindre i se la va prendre!!!!!!!! em va fer molta peneta!!! espero que ens la cuidi molt bé!!!!!!!!!!!!
Un petonàssssssss GSR!!!!
Et trobaré a faltar!!!!!!!!!!!!!!
Ara ja no formarem part del grupet, Guapos Sexis i Ràpids!! jajajajajaj
és boníssim aquest sobrenom que li van treure la gent a les GSR!!! :)


1 comentari:

enric ha dit...

Sempre sap greu despedir-se de la teva moto amb la que has passat estones de plaer motard molt boniques, però el canvi ha valgut la pena, segur que si!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats