Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 25 de març del 2010

Navegant pels blocs!!!


Avui de bon matí, com què tenia 10 minuts he decidit navegar una estona pels bloquets flixancos i la veritat és què m'han alegrat el dia.


Feia dies que no entrava al bloc de http://losquevanalaurora.blogspot.com/
i m'ha sorprés veure el meu nom a l'encapçalament de l'article!!!!!!!! naturalment el primer que he pensat " a veure que dirà" i m'ha fet molta gràcia veure una crítica positiva del meu bloquet, exactament deia:


"Cada dia, després de fer un tast a l’actualitat general, faig un cop d’ull a l’actualitat local utilitzant com a portal d’entrada el blog de “Cossetes del dia a dia”, de la prolífica Eva_ja’m a la que, dit sigui de pas, admiro per la dedicació que té al seu blog, amb la constant actualització amb diversos temes, quasi be diàriament.

Després de llegir el seu tema del dia, el blog de l’Eva_ja'm té la virtut, al menys així m’he ho sembla a mi, de tenir una llista de blogs interessants, feta sense cap sectarisme ideològic, en la que totes les sensibilitats hi tenen cabuda, i això, almenys particularment per a mi, és molt útil per a poder fer-me una idea de tot el que bull en l’actualitat diària del nostre poble."


Es maco que la gent parli de tu però sobretot que parli bé ja què a tots ens agrada que ens diguin cosetess boniques!!!!!!!

M'agrada pensar que la gent entra al meu bloc i llegeix les cosetes que vaig posant!! i és veritat que al meu bloc és benvingut tothom!!!!!! tots els blocs que em els trobo interessants per algun motiu o per un altre, els hi deixo un lloc aquí per poder compartir-lo amb la gent!!! Això si, de bon rollo!!!!!!! els mals rollos els hi deixo als altres!!!!!!!


L'objectiu del meu bloc es escriure les meves cosetes que per mi son importants, el meu dia a dia perquè m'encanta escriure i també estar informada de les cosetes que passen al nostre poble!!!!!! però això si, intento no posar-me en ningú a nivell personal perquè no m'agrada!!!!!!!


Com deia el meu pare "si vols que et respectin, has de respectar" i ho intento fer.
Bé, moltes gràcietessssssssssssss anònim per parlar del meu bloquet!!!!!!!!!!
et seguiré llegint!!!!!!!!!!!
petonetssssssssssss



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats