Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 4 de març del 2010

Reflexió Blocaira!!! 04.03.10




L'altre dia vaig entrar al bloc de l'Olga i vaig llegir un article que el vaig trobar interessant!! bé, més aviat diria la idea que ha tingut!!!!!!!!

Ens proposa a tots els blocaires de les nostres terres de fer una trobada!!!!!!!! fer un esmorzar o un dinar i així coneix-se'ns en persona!!!!!!

Us deixo un enllaç de l'article per si la gent s'anima apuntar-se!!!!!!!! Estaria molt bé!!!!!!!!



http://elhortetdeolga.blogspot.com/2010/03/trobada-de-bloqueros-internautes.html
__________________________________________________________

Quan anava a posar la publicitat de la trobada, m'ha fet pensar amb els bloquets i el temps que porto envoltada de lletres blocaires!!!!!!! La veritat és que sembla mentida com ha canviat tot això dels blocs!! Quan vaig començar a escriure al meu, no coneixia a ningú proper que també en tingués i mira ara, solament cal entrar a la web de l'ajuntament i veus un gran llistat de blocaires flixancos i si vas navegant de bloc en bloc coneixes molta més gent de les nostres terres; actualment hi ha una gran família blocaira.

A mi sempre m'ha agradat molt escriure!! Des de els 12 anys que sempre he tingut un dietari per escriure les meves coses, les meves preocupacions, les meves alegries, les meves coses, ........!! sempre m'ha donat per escriure; la meva mare diu que amb aquest tema, m'assemblo al meu pare!! Amb ell també li encantava perdre's amb les seves lletres però ell tenia una lletra maquíssima, solament de veure-la, t'enamorava!!!!!!!! son d'aquelles lletres que veus molt poc, la gent no té paciència per escriure i contemplar el que fa.

L'any 2006 vaig descobrir el món dels blocs i em va fer gràcia estrenar-me amb un!!!!! pensant amb aquesta reflexió, he buscat el meu primer article; va ser el 20 de març del 2006 i com no podia ser menys, vaig estrenar-lo parlant del meu pare, de fet aquest va ser el motiu principal per crear-lo!!! necessitava extreure les meves emocions i sempre m'ha anat molt bé escriure per sentir-me millor.

Així que he tingut tres blocs!!!!!!!! Aquest és el tercer, el vaig estrenar el 21 de juny del 2007!!!!!!!! Ben aviat farà 3 anyets!!!!!!!!

Aquest dos últims anys els definiria com, la revolució dels blocs!!!!!!!!! durant aquests anys he fet "amistats blocaires"; navegant de bloc en bloc i comentant els articles interessants que he trobat però sempre eren de blocs anònims, de gent desconeguda per mi i això m'agradava perquè un bloc és un espai teu que comparteixes amb el món i no tens la necessitat de conèixer a la persona que escriu, solament vols compartir aquella reflexió o aquella notícia!! La resta no t'importa o almenys a mi!!!

Ara les coses han canviat!!! Segueixo escrivint per mi però no és el mateix ja què sembla que hagi nascut una família blocaira més propera o més coneguda!!!!!! Apart que, abans als blocs solament entraven blocaires i ara venen visitants!!!!!!!! Alguns son anònims i altres els coneixes però saps que tens una visita de tant en tant.

Així que, els blocs s'han posat de moda!! Tothom en té, persones, entitats, empreses, tots tenim alguna coseta a dir i té la seva gràcia veure que hi ha moltíssima gent coneguda que té blocs i que puguis compartir amb ells una estona amb aquest món virtual.



De fet, si em paro a pensar la majoria no els conec en persona però el món blocaire m'ha fet apropar amb aquestes persones i amb alguns d'ells la imatge que tenia no té res a veure a la què ara conec; és una bona idea plantejar una trobada blocaire ja què es una manera de conèixer amb aquesta gent que de tant en tant comparteixes alguna reflexió.

Com diu aquella dita popular "m'enrollo més que una persiana" jajajajaja
Per dir que la Olga ha proposat una trobada blocaire m'ha sortit tota aquesta parrafada!!!!!!!! Jejejejej

3 comentaris:

olga pasarrius llop ha dit...

Eva cambia el enlace y ponlo en trobada de bloqueros que es donde estan los comentarios .
gracias
olga

eva_yam ha dit...

olga si te'n fixes he posat es dos enllaços!!!!!!!! un visible i l'altre que dius tu,és el primer que he posat!!!!!!!!!!!!

petonetsssssssssss

enric ha dit...

La veritat es que cada cop hi han més blogs i tothom en té. això vol dir que has de dedicar una bona estona a recòrrer aquells que t'agraden i deixar un comentari sobre el que diu. Perquè el que ens agrada al que tenim un bloquet, és que els visitants siguin a la vegada comentaristes.
Be, jo tambe aniré a la trobada blocaira!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats