Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 25 de març del 2010

Exposició; Fotos Ermita Any 1.993



Aquesta està la meva mare i el meu nebot Marc!!! i darrera es veu la meva tieta Maria i la Dolors!!


ohhhhhhhhh i el meu cotxet!! el Renault 19 chamade!!!!!!!!!!!

Any 1.993!!!!!!!!!!!

Aquestes ja son més actuals però no deixen de tindre els seus anyets! jejejeje
Aquí anàvem molt ben equipats tots! eren moltes famílies dinant !! aquí a la punta podem veure la meva mare, la meva tieta i Joan fent plats; cada any feien una senyora paella per tots!!!!!!!





Aquí amb aquesta foto es veu la família Castellvi i Zambrano!!!!!
amb aquesta em veig a la part dreta, portava una gorra negra!!!! jjejeje









Aquí amb aquesta hi ha una visió general de tota la gent!!!!!!!!











Aquesta també m'agrada molt!! és amb la meva amiga Silvia!!!!!!!!!!!! aquí teníem 16 anyets!!!!!!!! que fort!!! com passa el temps!!!

vaja caretos!!!!!!!! sobretot el meu!! jajajaja però m'agrada aquesta perquè penso que han passat 17 anys i seguim tenint una gran amistat!!!!!!!!!

Ahhhhhhhhh i el nenet que estic agafant és el meu nebot Marc!! jejeje (q de nenet ja no en té res!! jejejej) i la persona que està al costat és el cunyaooooooooooooooooo!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats