Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 17 de març del 2010

Fotos Antigues; Exposició Setmana Santa 2.010

Com ja vaig dir anteriorment amb un article, per setmana santa faran una exposició de fotos antigues i més actuals de la nostra festa de l'ermita!!! han tingut una idea molt bona!!!

Ja tinc ganes de veure-la ja què he col.laborat aportant fotikis molt antiguesssssss de la meva family!!
Durant aquestes dos setmanes que falten, les aniré posant al bloquet i així les comentaré !!!
Aquesta foto és de l'any 1.954!!! la parella de la dreta son els meus pares!!! la meva mare tenia 15 anyets!!!!!!!! exactament és del dia 19.04.1954

Aquesta és de l'any 1.960!!! amb aquesta foto la única que conec és la meva tieta Maria!!! i al fons podem veure l'antiga caseta que hi havia a la plaça de l'ermita.

2 comentaris:

Jaume Masip Llop ha dit...

Eva, si m'envies el teu correu-e al meu jmasips@terra.es t'enviaré una foto, que si no la tens crec que et farà molta il·lusió.

eva_yam ha dit...

aisss gracietessssssssssssssss
ja te l'he enviat!!!!!!!!!!

jaj tinc ganes de veure aquesta foto!!! jejeje

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats