Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 24 de març del 2010

Felicitats Mònica!!!!!!! 24.03.10


Felicitats Mònica!!!!!!!!

Avui la meva amiga fa 34 anyets!!!!!!!!!!!!! Això ja comença a ser un número!!!!!!!!! Cada cop se'm fa més estrany dir els anys!!!!!!!!!!!! Ben aviat, em tocarà a mi dir que tinc 34!!!!!!!! Que fort!!!!!!!!

A veure si ho podem celebrar juntes ben aviat!!!!!!!!!!!!!

Que passis molt bon dia!!!!!!!!!!!!

Bé, i seguint amb la meva exteriorització de sentiments que puc dir de Mònica!!!!!!!!

Ens coneixem de fa moltíssims anys, hem tingut èpoques més distants i altres més intenses!! Però ara podria dir que estem a una època maquíssima de la nostra amistat ja què tenim més relació que mai i això m'omple moltíssim!!!!!!!!

Encara que vivim lluny, estem en contacte sempre i això fa què la senti ben a prop !!!!! És una gran amiga i me l'estimo moltíssim!!!!!!!!!!!! Hi han amistats que amb el temps es distancien i hi han altres que amb el temps vas guanyant!!

Xatinaaaaaaaaaaaaaaaa que passis molt bon dia i molts petonetssssssss festius!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats